1. Gradsku upravu i Komunalno poduzeće pametno otvoriti građanima:
„eReferendum“ - glasajte on-line na neslužbenom
savjetodavnom referendumu, prije donošenja važnih odluka i pokretanja razvojnih
projekata, jer Gradska uprava treba čuti mišljenje građana grada Zaprešića.
„ePrijavi“ - prijavite svaku vrstu nereda u
gradu (komunalne probleme, otpad, uništavanje imovine na javnim površinama, rupe
na cesti, pokvarenu javnu rasvjetu, ugrožavanje okoliša i prirode, pojavu
ambrozije) putem mobilne aplikacije i web stranice „Gradsko oko građana“, a
Gradska uprava će reagirati i urgirati kod nadležnih institucija.
„eProračun“ - informirajte se detaljno o trošenju
novca iz gradske blagajne grafičkim prikazima i tablicama u stvarnom vremenu
(tko troši i na što se troši).
„eVijeće“ - gledajte prijenos svih sjednica
Gradskog vijeća na internetu, koje će i uživo biti otvorene za građane, udruge
i medije.
„eKonzultacije“ - uključite se u on-line
savjetovanje s javnošću za Proračun, odluke, pravilnike, planove i strategije
koje donosi Gradsko vijeće.
„ePisarnica“ - putem vlastitog PIN-a pratite
status zahtjeva kojeg ste predali Gradskoj upravi na rješavanje, te kod kojeg
referenta se trenutno nalazi.
„eRačun“ – primajte račune i unaprijed popunjene
uplatnice Gradske uprave i Komunalnog poduzeća izravno u pretinac internetskog
bankarstva i plaćajte bez naknade putem mobilne aplikacije i računala (ušteda
novca, vremena i papirologije).
„eObrasci“ - pronađite sve obrasce na jednom
mjestu, popunite ih on-line i pošaljite u Gradsku upravu, Komunalno poduzeće,
dječji vrtić ili osnovnu školu.
„ePotpis“ - Gradska uprava će uvesti
elektronički potpis koji zamjenjuje vlastoručni i pečat, radi uštede vremena i
papira.
„eGUP“ – pregledavajte GUP i Prostorni plan
Zaprešića - namjenu površina, uvjete gradnje i korištenja zemljišta, putem
navigacije i mjerenja udaljenosti i površine, te ispis dijelova karte.
„infoSMS“ - građani koji pri podnošenju zahtjeva
navedu broj mobitela, primit će SMS poruku s klasifikacijskom oznakom i PIN-om
za status predmeta. SMS-om će dobiti obavijest da je predmet riješen te će akte
iz predmeta moći preuzeti s web stranice Gradske uprave.
Dođite na sjednicu Gradskog vijeća - sve sjednice
će biti otvorene za građane.
Kontaktirajte gradonačelnika - gradonačelnikova
e-mail adresa bit će javno objavljena, a moći ćete ga direktno kontaktirati
putem Facebooka (dvosmjerna komunikacija) i zakazati sastanak s njim.
Kontaktirajte direktora Komunalnog poduzeća - e-mail
adresa direktora bit će javno objavljena.
Dođite u Gradsku upravu i poslije podne - uvest
će se popodnevni rad pojedinih odjela i službenika koji svakodnevno rade s građanima.
Dođite u Komunalno poduzeće i poslije podne –
radno vrijeme blagajni i informacija bit će jednom tjedno, ali i u dane
dospijeća računa, produljeno do 19:00 sati.
Sloboda medijima - ukinut će se utjecaj lokalne
politike na informativne medije financirane iz gradskog proračuna.
Zaprešićke novine će se racionalizirati i preoblikovati
u besplatni servisno-informativni list, u kojem neće biti gradonačelnikovih
fotografija.
Gradski web site www.zapresic.hr će se modernizirati
i redizajnirati u responzivnu stranicu za brzo i funkcionalno pregledavanje na
mobitelima i tabletima.
odlična ideja za koju ne treba puno ulaganja, ali do sada nije aktivirana. Zaprešićke novine su bespotrebno bacanje novca koji bi se korisnije mogao utrošiti, a novosti bi se mogle čitati na gradskom web-u. Komunalno poduzeće je uslužna tvrtka i kao takva bi se svakako trebala prilagoditi građanima.
OdgovoriIzbrišiPosebnu pažnju valjalo bi obratiti Komunalnim redarstvenicima koji nisu dovoljno aktivni.
Slažemo se!
IzbrišiJavne ustanove trebaju biti na usluzi građanima, pa podupirem produljenje radnog vremena barem jednom tjedno. Podupirem i otvaranje uprave putem digitalnih kanala no uzmite u obzir da treba uključiti i stariju populaciju koja nema nužne digitalne kompetencije ili financijske mogućnosti za uključivanje. Ideja o bilo kakvim gradskim novinama me uzasava, jer radi se o vjesto zakukuljenoj propagandi na račun građana. Takoder, ne podupirem financiranje privatnih novina iz gradskog proračuna.
OdgovoriIzbrišiSlažemo se. Besplatne gradske novine trebaju biti isključivo servisnog karaktera za informiranje građana o funkcioniranju komunalnih i gradskih usluga, komunalnih radova, te kontakata na koje se građani mogu javljati za rješavanje svakodnevnih problema u svom dijelu grada, bez ičije propagande.
Izbriši